fredag 23 september 2011

Idalikas Ariel tårta

Idalika önskade sig en tårta med ariel och blunder med chokladsmak. Jag bestämde mig för att måla på tårtan eftersom jag gärna vill träna på det men jag skulle egentligen behöva träna på att modellera också. Ariel blev ju bra fast blunder ser ju hög ut...hihi Det var svårt och få in det vita i ögonen och skugga lite här och där i bilden för att jag ville ha en hel del färger i allt. Hur som helst så blev det en hjärtformad chokladtårta med nån söt philadelphia topping som fyllning som jag spacklade med grädde med lite svag vaniljsmak tror jag. Har faktiskt glömt vad tårtan fick för smaker men choklad var det i alla fall. Sen så fick tårtan ett sugerpaste lock som jag målade på och så hade jag chokladknappar runt kanten:) Idalika var nöjd! Jippi!

Inga kommentarer: